poniedziałek, 16 lutego 2015

Patronat Burmistrza Oleśnicy



Zasady na jakich przyznawany jest Patronat Burmistrza Oleśnicy.

1. Burmistrz Oleśnicy obejmuje patronatem imprezy/wydarzenia, które odbywają się na terenie Oleśnicy oraz te, które wpisują się w zadania samorządu, ze szczególnym uwzględnieniem imprez/wydarzeń, które promują Oleśnicę i wpływają na pozytywny wizerunek Miasta.

2. Patronatem Burmistrza Oleśnicy nie są obejmowane imprezy/wydarzenia, których celem jest publiczna zbiórka pieniędzy.

3. Wniosek o objęcie imprezy/wydarzenia Patronatem Burmistrza Oleśnicy musi zawierać:

- dane organizatora (nazwa i adres siedziby), nazwę, datę i miejsce imprezy/wydarzenia,
- harmonogram i regulamin imprezy/wydarzenia (dodać jako załącznik do wniosku),
- cel przedsięwzięcia,
- informację o innych patronach imprezy/wydarzenia (również o patronach medialnych),
- imię i nazwisko, nr telefonu i adres mailowy wnioskodawcy.

4. Wzór wniosku dostępny jest na stronie internetowej olesnica.pl w zakładce Biuro prasowe (załącznik).

5. Wniosek o objęcie imprezy/wydarzenia Patronatem Burmistrza Oleśnicy należy złożyć w Punkcie Informacyjnym Urzędu Miasta Oleśnicy (poniedziałek - piątek w godz. 8-16) na miesiąc przed planowaną imprezą/wydarzeniem.

6. Informacja o objęciu imprezy/wydarzenia Patronatem Burmistrza Oleśnicy musi być zamieszczona w regulaminie i wszystkich informacjach o imprezie/wydarzeniu (zaproszenia, informacja prasowa, komunikat itp.).

7. W ramach objęcia imprezy/wydarzenia Patronatem Burmistrza Oleśnicy możliwa jest pomoc w organizacji w zakresie:

- ufundowania pucharów i nagród dla zwycięzców,
- promocji imprezy/wydarzenia.

8. Zakres udzielanej pomocy i szczegóły współpracy są ustalane indywidualnie z organizatorem imprezy/wydarzenia.
Źródło: olesnica.pl